Skip to main content

Influencer marketing w świetle Rekomendacji UOKiK – jak uchronić się przed zarzutem kryptoreklamy?”

Cena: 199 netto PLN

Dla kogo

-influencerzy,
-agencje reklamowe,
-osoby korzystające z usług influencerów,
-osoby prowadzące social media w przedsiębiorstwie

Prowadzący

Anna Wilińska–Zelek

Adwokat | Starszy prawnik | Menedżer Działu Prawa Gospodarczego
Czytaj więcej
01

Najbliższe szkolenia

Brak przyszłych wydarzeń powiązanych z tym szkoleniem.

02

Czego się nauczysz?

Przekaz, który nie jest neutralny, lecz reklamuje towary lub usługi powinien być wyraźnie oznaczony. Zasada ta posiada bardzo długą tradycję – mimo to, w mediach społecznościowych możemy obserwować sytuacje, w których współprace influencerów z agencjami reklamowymi i producentami nie są czytelne dla konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i konsumentów podjął zdecydowane działania związane z kryptoreklamą w branży internetowej. Aktualnie UOKIK otrzymuje średnio 300 sygnałów miesięcznie dotyczących potencjalnych naruszeń związanych ze sposobem oznaczania treści. O czym pamiętać? Jak oznaczać treści w SoMe? O tym wszystkim będzie można dowiedzieć się w trakcie organizowanych spotkań.

03

Plan szkolenia

-Pojęcie reklamy i kryptoreklamy w prawie – case study

-Rekomendacje UOKiK – nowość czy wyjaśnienie zasad obowiązujących od dawna w polskim prawie?

-Jak stosować Rekomendacje? Co jest reklamą? Jak oznaczać reklamy?

-Sesja QandA