Skip to main content

Na co uważać w reklamie branży beauty?

Szkolenie adresowane do osób odpowiedzialnych za reklamę branży beauty i prezentację wykonywanych usług. Regulacje dotyczące reklamy wyrobów medycznych prowokują wiele wątpliwości – jak prezentować swoje usługi, by uniknąć kar? Czy mogę pokazywać na zdjęciach konkretne produkty i wykorzystywane do zabiegów urządzenia? A co z prezentacją efektów działań u moich klientów? Jak opisywać posty w mediach społecznościowych?
Zapisz się
Cena: 300 PLN NETTO

Dla kogo

Zapraszamy właścicieli salonów i klinik, osoby odpowiedzialne za content w mediach społecznościowych, producentów i dystrybutorów wyrobów medycznych, influencerów działających w branży beauty.

Prowadzący

Anna Wilińska–Zelek

Adwokat | Starszy prawnik | Menedżer Działu Prawa Gospodarczego
Czytaj więcej
01

Najbliższe szkolenia

Brak przyszłych wydarzeń powiązanych z tym szkoleniem.

02

Plan szkolenia

W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Skąd wątpliwości związane z reklamą w branży beauty?
  • Jak prezentować naszą ofertę na stronie www, by uniknąć kar?
  • Challenge pt. „prowadzenie social mediów” – pokazywanie produktów, oferty i efektów wykonywanych zabiegów w świetle nowych regulacji
  • Korzystanie z usług influcenerów – na co zwracać szczególną uwagę?
  • Kiedy powinna się zapalić „czerwona lampka”? O problemach, które mogą pojawić się w związku z prowadzeniem reklamy w branży beauty

W toku szkolenia będą wykorzystywane materiały typu case studies.