Na co uważać w reklamie branży beauty?
Szkolenie adresowane do osób odpowiedzialnych za reklamę branży beauty i prezentację wykonywanych usług. Regulacje dotyczące reklamy wyrobów medycznych prowokują wiele wątpliwości – jak prezentować swoje usługi, by uniknąć kar? Czy mogę pokazywać na zdjęciach konkretne produkty i wykorzystywane do zabiegów urządzenia? A co z prezentacją efektów działań u moich klientów? Jak opisywać posty w mediach społecznościowych?
Zapisz się
Cena: 300 PLN NETTO
Dla kogo
Zapraszamy właścicieli salonów i klinik, osoby odpowiedzialne za content w mediach społecznościowych, producentów i dystrybutorów wyrobów medycznych, influencerów działających w branży beauty.
Prowadzący
Anna Wilińska–Zelek
Adwokatka | Starsza prawniczka | Menedżerka Zespołu w Dziale Prawa Gospodarczego
Czytaj więcej
01
Najbliższe szkolenia
Brak przyszłych wydarzeń powiązanych z tym szkoleniem.
02
Plan szkolenia
W trakcie szkolenia zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- Skąd wątpliwości związane z reklamą w branży beauty?
- Jak prezentować naszą ofertę na stronie www, by uniknąć kar?
- Challenge pt. „prowadzenie social mediów” – pokazywanie produktów, oferty i efektów wykonywanych zabiegów w świetle nowych regulacji
- Korzystanie z usług influcenerów – na co zwracać szczególną uwagę?
- Kiedy powinna się zapalić „czerwona lampka”? O problemach, które mogą pojawić się w związku z prowadzeniem reklamy w branży beauty
W toku szkolenia będą wykorzystywane materiały typu case studies.